Karta graficzna XFX Radeon RX 6500 XT Speedster Qick 210 4GB
Wydajność na najwyższym poziomie
Imponująca wydajność w grach 1080p i zwiększona liczba klatek na sekundę dzięki technologii AMD FidelityFX Super Resolution.
Przepływ powietrza i estetyka
Znalezienie równowagi między dobrze wyglądającą kartą a maksymalizacją jej wydajności jest sztuką. Tam, gdzie mogliśmy poprawić przepływ powietrza, zrobiliśmy to, otworzyliśmy go, zachowując jednocześnie czystą i chłodną konstrukcję.
AMD Smart Access Memory
Uzyskaj większą wydajność dzięki nowym poziomom komunikacji między procesorami AMD Ryzen do komputerów stacjonarnych a kartami graficznymi AMD Radeon za pośrednictwem magistrali PCI Express.
Wentylatory XFX Zero DB z automatycznym wykrywaniem obciążenia
Wentylatory XFX są przystosowane do pracy z najwyższą możliwą wydajnością, a nasz system wentylatorów Zero DB utrzymuje wentylatory na efektywnych obrotach, aby zminimalizować irytujący hałas wentylatorów, obniżając obroty aż do zera. Gdy podczas intensywnego grania pojawi się wysoka temperatura, nasze wentylatory przyspieszą w razie potrzeby.
AMD Infinity Cache
Wysoka przepustowość. AMD Infinity Cache zapewnia wysoką przepustowość przy niskim poborze mocy i niskich opóźnieniach podczas grania.
Żywe efekty wizualne
Dzięki wciągającym technologiom gamingowym i obsłudze DirectX 12 Ultimate, karty graficzne AMD Radeon RX 6500 XT wciągają Cię w akcję. Doświadcz gry z realistycznym oświetleniem, cieniami i odbiciami oraz bogatymi szczegółami, dzięki DirectX Raytracing (DXR), cieniowaniu o zmiennej szybkości (VRS) i funkcjom technologii AMD FidelityFX, zoptymalizowanym pod kątem architektury AMD RDNA 2.
Obsługa Ultra HD
Karta graficzna XFX RX 6500 XT została stworzona z myślą o poważnych grach w rozdzielczości 1080p i imponującej liczbie klatek na sekundę. . Dzięki obsłudze 8k jesteś gotowy na wyświetlacze nowej generacji. Zobacz wszystko w oszałamiających szczegółach bez poświęcania wydajności.
Śledzenie promieni w czasie rzeczywistym
Karty graficzne AMD Radeon z serii RX 6000 z ulepszonymi jednostkami obliczeniowymi RDNA 2 wyposażonymi w akceleratory Ray są zoptymalizowane pod kątem zapewnienia realizmu oświetlenia, cieni i odbić w czasie rzeczywistym dzięki DirectX Raytracing, nowemu standardowi wizualizacji gier nowej generacji w celu zwiększenia jakości wizualnej w grach.