Karta graficzna GeForce GTX 1650 oparta jest na architekturze GPU Turing. Oznacza to sześciokrotny wzrost wydajności w porównaniu do kart graficznych poprzedniej generacji.
Ekskluzywny system chłodzenia
Oryginalny system chłodzenia opracowany przez inżynierów Gigabyte jest reprezentowany przez chłodnicę i wentylator 80 mm z unikalnym profilem łopatek wirnika, taka konstrukcja zapewnia efektywne odprowadzanie ciepła, zwiększoną wydajność i komfortowy reżim temperaturowy.
Kompaktowe wymiary, łatwość instalacji
Kartę graficzną o długości mniejszej niż 170 mm można łatwo zainstalować w każdej małej obudowie.
Unikalna konstrukcja łopatek wentylatora
Objętość powietrza w danej strefie rozcinana jest za pomocą łopatek o specjalnym profilu z żebrami, które pomagają zwiększyć ciśnienie strumienia powietrza.
Ultrachłodzenie
Konstrukcja podsystemu zasilania oparta na tranzystorach mocy CMOS o obniżonej rezystancji podczas przełączania (parametr RDS (on)) pozwala kluczowym elementom modułu VRM pracować w komfortowym reżimie temperaturowym.
Minimalne straty mocy
Dławiki z rdzeniem stalowym przy wysokich częstotliwościach utrzymują energię znacznie dłużej niż typowe dławiki z rdzeniem ferrytowym, dzięki czemu straty mocy w rdzeniu są znacznie niższe, a zakłócenia elektromagnetyczne zminimalizowane.
Wydłużony okres użytkowania
Zastosowano kondensatory o wyjątkowo niskiej zastępczej rezystancji szeregowej (parametr ESR), co również zwiększa żywotność produktu.
W pełni zautomatyzowany proces W pełni
zautomatyzowany proces produkcyjny gwarantuje wysoką jakość płytek drukowanych i zapobiega powstawaniu ostrych występów złącz lutowniczych, które są umieszczone na powierzchni płytki drukowanej. Przemyślana konstrukcja chroni dłonie przed przecięciem czy przypadkowym uszkodzeniem podzespołów podczas budowy systemu.